10 خانه گران ستارگان فوتبال جهان

علیرضا اسکندری
4 ماه پیش
10 خانه گران ستارگان فوتبال جهان


ستاره‌های فوتبال در مورد شرایط زندگی‌شان به شدت تجملگرا هستند. ستاره های فوتبال به خاطر استعدادها و نمایشگری هایشان دستمزد سنگینی می گیرند. محبوبیت و بازارپسندی آنها از طریق معاملات اسپانسرینگ و قراردادهای پرسود، پول هنگفتی را برای آنها به ارمغان می آورد. در نتیجه بازیکنان فوتبال برای تجملات پول زیادی هزینه می کنند. وقتی صحبت از املاک و مستغلات به میان می آید، فوتبالیست ها بسیار سخاوتمندانه پول خرج می کنند. آنها خسیس نیستند و به خرید عمارت ها یا ویلاهای نفیس می پردازند تا در مکان های لوکس و زیبا استراحت و تفریح کنند.

دیوید بکهام فوتبالیست بازنشسته انگلیسی به همراه همسرش ویکتوریا بکهام و فرزندانشان در حال حاضر در عمارتی در هالند پارک لندن زندگی می کنند. این عمارت 56 میلیون دلاری مطمئناً گران ترین خانه برای یک فوتبالیست است. عمارت‌های وین رونی، فوتبالیست انگلیسی و دیدیه دروگبا، اسطوره بازنشسته فوتبال ساحل عاج نیز شایسته نام بردن از گران‌ترین خانه‌های متعلق به بازیکنان فوتبال است.

وقتی صحبت از خرج کردن پول می شود، برخی از فوتبالیست ها دوست دارند برای ماشین خرج کنند، برخی دوست دارند مهمانی برگذار کنند و برخی دوست دارند خانه های گران قیمت بخرند. امروز قصد داریم نگاهی به ده خانه گران قیمت بازیکنان فوتبال داشته باشیم. و برای تهیه یک لیست، تمام عمارت ها و خانه های فوتبالیست هایی را که در سراسر جهان پخش شده اند در نظر گرفته ایم. علاوه بر این، ما فقط خانه هایی را که در مرحله ساخت نیستند، گنجانده ایم. بنابراین، آنها اینجا هستند.

گران ترین خانه های متعلق به فوتبالیست ها - رتبه بندی انحصاری

سوپراستارهای فوتبال به خاطر سبک زندگی مجلل، ماشین های گران قیمت و خانه های بزرگشان شناخته می شوند. مقدار پولی که آنها هر سال به دست می آورند مطمئناً ارزش این بازی را دارد. بسیاری از بازیکنان برتر فوتبال سالانه ده ها میلیون دلار درآمد دارند و جزو ثروتمندترین افراد جهان هستند. فوتبالیست ها نه تنها جزو پردرآمدترین ورزشکاران جهان هستند، بلکه از ثروتمندترین خریداران در صنعت ورزش نیز هستند. و برای این کار، اغلب میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند تا ماشین‌ها، عمارت‌ها، قایق‌های تفریحی و غیره مورد علاقه‌شان را به دست آورند.

10- کاکا ۳ میلیون دلار :

ریکاردو کاکا این عمارت رو در مادرید زمانی که قرارداد انتقال از آث میلان به رئال را در سال ۲۰۰۹ امضا کرد خرید. این خانه در مادرید بزرگترین شهر اسپانیا و در نزدیکی خانه های دیگر هم تیمی هاش قرار دارد.

9- آندره آ اینیستا 4.5 میلیون دلار :

این خانه در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و شامل ۵ اتاق، یک کلیسای کوچک و یک استخر شنا می باشد. او همچنین نام خود “INIESTA” را بر روی دیوار خانه اش نوشته است. بنا به گزارش ها خالی از سکنه می باشد و آندره خانه را برای فروش قرار داده است.

8- لیونل مسی ۵ میلیون دلار :

همه ما می دانیم که اوبرنده چهار توپ طلا در چهار سال پیاپی می باشد. اوخیلی به حفظ حریم خصوصی خود حساس است و جزئیات بسیاری در مورد خانه اش منتشر نشده است. اما با این حال می دانیم که این خانه امکاناتی نظیر یک چشمه معدنی، اتاق سینما و البته زمین فوتبال داخلی دارد.

7- ماریو بالوتلی ۵ میلیون دلار :

اجاره این خانه در حال حاضر به قیمت £ 13.495 در ماه است و با سینمای خانگی، استخر سرپوشیده و دیوارهایی که احتمالا می توانند داستان های خشنی در مورد این مهاجم ایتالیایی بگویند٬ مجهز شده است.

6- کریستیانو رونالدو ۶ میلیون دلار :

خانه اصلی کریستیانو در Cheshire منچستر، انگلستان است. او درطول زندگی حرفه ای و موفق خود در منچستر یونایتد در اینجا زندگی می کرد. این خانه در سال 2006 بیش از 6 میلیون دلار خریداری شد و درحال حاضر برای فروش می باشد.

5- فرانک لمپارد ۷ میلیون دلار :

این یک خانه دو طبقه است که برروی مساحت بیش از19.500 فوت مربع ساخته شده است. ویژگی های شگفت انگیز آن شامل 9 اتاق خواب، 12 حمام، استخر شنا، و اسکله قایق میباشد. در بیش از 3 هکتار زمین واقع شده است. این خانه شامل یک مهمان خانه، زمین تنیس، استخر، زمین گلف و یک جاده رانندگی طولانی خصوصی  است.

4- جان تری 7.5 میلیون دلار :

جان تری به این خانه که  شامل یک سینمای ۳۴ صندلی و یک آکواریوم زیرزمینی است٬ علاقه مند است. این خانه در بازار به قیمت 7.5 میلیون دلار است .



3- دیدیه دروگبا 14.5 میلیون دلار :

این خانه در ۸۶۰۰ فوت مربع و در سال ۲۰۰۷ساخته شده است.این عمارت بزرگ دارای هفت اتاق خواب لوکس، هشت حمام، یک اتاق جایزه و تعدادی اتاق بچه است.

2- وین رونی17.83 میلیون دلار :

واقع در Cheshire و نه چندان دور از خانه هم تیمی هایش ون پرسی و ریو فردیناند واقع شده است. ارزش این ملک حدود 17.83 میلیون دلار تخمین زده شده است.

1- دیوید بکهام ۲۰ میلیون دلار :

ستاره سابق منچستر یونایتد و رئال مادرید  که اکنون بازنشسته شده صاحب یک  عمارت سبک گرجستان Georgian به نام  قصرBeckingham   در لندن است . این قهرمان فوتبال آن را  در ماه اکتبر سال ۱۹۹۹، پس از عروسی اش خریداری کرد. در حال حاضر قیمت این ملک در بازار نامعلوم است.

بنابراین، اینها گران ترین و آراسته ترین خانه ها و عمارت های فوتبالیست های بزرگ هستند.

سوالات متداول در مورد عمارت های متعلق به ورزشکاران

  • کدام بازیکن فوتبال گران ترین خانه را دارد؟

لیونل مسی صاحب گران ترین خانه جهان است. خانه لیونل مسی در صدر فهرست گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها در سال 2023 قرار دارد. دو خانه او در بارسلونا، اسپانیا و یک خانه در آرژانتین (سرزمین او) است.

  • گران ترین خانه نیجریه متعلق به کدام فوتبالیست است؟

ارزش عمارت فولورونشو آلاکیجا 700 میلیون دلار است. او صاحب گران ترین خانه در نیجریه است. گفته می شود این خانه 400 اتاق دارد و در سال 1998 ساخته شده است.

  • بهترین خانه در جهان کدام است؟

آنتیلیا، یک آسمان خراش 27 طبقه در جاده آلتامونت در بمبئی با بیش از 1 میلیارد دلار، گران ترین خانه جهان است. یک مولتی میلیاردر و سرمایه دار هندی به نام موکش آمبانی در سال 2012 به همراه خانواده اش به این عمارت 400000 فوت مربعی نقل مکان کرد.

  • کدام فوتبالیست ثروتمندترین فوتبالیست جهان است؟

ثروتمندترین بازیکن فیفا فائق بولکیاه است. او با 23 سال سن، ثروتمندترین فوتبالیست جهان و بازیکن سابق آکادمی چلسی و لسترسیتی است.

فراموش نکنید که مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آنها را از قیمت های شگفت انگیز خانه های متعلق به فوتبالیست های مورد علاقه خود مطلع کنید.

منبع: :www.therichest.com

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
من علیرضا اسکندری دانش آموخته رشته مهندسی برق هستم ولی حدود 10 ساله که در زمینه IT فعالیت میکنم، از طراحی سایت و قالب گرفته تا مدیریت سایت رو انجام میدم ، سالهای زیادیه که دارم مطلب های تخصصی در حوزه فیلم و فروشگاه های مجازی و گردشگری می نویسم و تو مدتی که با 2نبش آشنا شدم مطالب حوزه ملک رو دنبال میکنم و با کمک تیم محتوا 2نبش در سایت انتشار میدیم.
4 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
مهدی محمدی
7 سال پیش

اون دنیآ واسه چی اینا تو این دنیا بهشتو تجربه کردن دیگه

سید علی رهیده
املاک پرهام
8 سال پیش

هر کی داره مفت......

علیرضا پناهی
مسکن پناهی
9 سال پیش

جالب بود.ممنون

ناصر حسین عطاردی
گروه املاک عطارد
10 سال پیش

خدا کنه بتونن با خودشون ببرن اون دنیا/ بهر حال دمشون گرم با این ثروت و توانایی مالی / کاش دست خیر فراوون داشته باشن/ ناز شصتشون.

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.